Урок з’яўляецца ўводным па тэме “Займеннік”. Ён распрацаваны з апорай на тэхналогію развіцця крытычнага мыслення праз чытанне і пісьмо, якая спрыяе развіццю ў вучняў навыкаў мыслення, умення ставіць перад сабой мэты, самастойна набываць патрэбныя веды, прымяняць іх на практыцы, бачыць праблемы і шукаць шляхі іх вырашэння. Этапы ўрока аб’яднаны тэмай “Прырода і чалавек – адно цэлае”, прымеркаванай да Дня Зямлі.
Урок беларускай мовы па тэме “Займеннік як часціна мовы: агульнае значэнне,марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля.Пачатковая форма.Разрады займеннікаў па значэнні”(6 клас)
Урок з’яўляецца ўводным па тэме “Займеннік”. Ён распрацаваны з апорай на тэхналогію развіцця крытычнага мыслення праз чытанне і пісьмо, якая спрыяе развіццю ў вучняў навыкаў мыслення, умення ставіць перад сабой мэты, самастойна набываць патрэбныя веды, прымяняць іх на практыцы, бачыць праблемы і шукаць шляхі іх вырашэння. Этапы ўрока аб’яднаны тэмай “Прырода і чалавек – адно цэлае”, прымеркаванай да Дня Зямлі.

