Да Мішкі ў госці. Канспект сюжэтнага занятку па адукацыйнай галіне “Фізічная культура” для выхаванцаў другой малодшай групы 3–4 гадоў

- 14:20ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, Дошкольное образование. Сценарии, Методичка

Спрыяць аптымальнаму развіццю фізіялагічных сістэм арганізма і іх функцый у рухальнай дзейнасці.

 

Наталля МЕЙСАК,
кіраўнік фізічнага выхавання
ДУА “Дзіцячы сад № 1 г. Смаргоні”,
Гродзенская вобласць

 

Праграмныя задачы:

– спрыяць аптымальнаму развіццю фізіялагічных сістэм арганізма і іх функцый у рухальнай дзейнасці;
– фарміраваць уменне поўзаць ва ўпоры на каленях пад прадметамі (тунэль);
– замацоўваць уменне скакаць у даўжыню з месца цераз дзве паралельныя лініі;
– выхоўваць патрэбнасць у рухальнай актыўнасці.

Абсталяванне: вяроўкі – 2 шт. па 3 м, лісце з паперы па колькасці дзяцей (па 2 шт.), тунэлі – 2 шт., маска мядзведзя, “дрэвы” (елкі).

Месца правядзення: фізкультурная зала.

Форма правядзення: сюжэтнае.

 

Ход занятку

Змест

Дазіроўка

Арганізацыйна-метадычныя ўказанні

Уступная частка (2–3 хвіліны)

Пастраенне.
Хадзьба ў калоне па адным за дарослым:
– па прамой дарожцы з двух шнуроў;
– паміж прадметамі змейкай.


1,5 хвіліны

Да дзяцей прыходзіць цацка мядзведзь і запрашае ў госці.
Кіраўнік фізвыхавання дапамагае дзецям ісці па дарожцы, паміж “дрэвамі”, якія стаяць у рад.
Сачыць каб дзеці падчас хадзьбы глядзелі ўперад.

Бег у калоне па адным за дарослым у розным тэмпе:
– з паскарэннем;
– павольна;
– з паскарэннем;
– павольна.

1 хвіліна

Па слоўным указанні кіраўніка фізвыхавання (“Пайшоў дожджык”) дзеці паскараюцца, па ўказанні (“Дожджык сціхае”), бягуць павольна, па гукавым сігнале (удар у бубен) пераходзяць на хадзьбу.

Пастраенне ў круг па абазначаным арыенціры для выканання агульнаразвіццёвых практыкаванняў

30 сек.

Апынуліся на паляне,
дзе ляжаць лісцікі па кругу(прапануем дзецям узяць з падлогі па 2 лісцікі з паперы)

Асноўная частка (10-12 хвілін)

Агульнаразвіццёвыя практыкаванні з лісцікамі:
1) ”Шуміць лісце на дрэвах”
З.с. – ногі злёгку расстаўлены, лісце ў руках у нізе.
1 – падняць рукі з лісцем уверх,
2–3 – памахаць рукамі, вымавіць “ш-ш-ш”;
4 – вярнуцца ў з.с



4–5 разоў




Сачыць за тым, каб дзеці глядзелі ўверх, вымаўлялі гукі.
Выконваць ва ўмераным тэмпе.

2) “Гайдаюцца галінкі на дрэвах”
З.с. – ногі злёгку расстаўлены, лісце ў руках унізе.
1 – падняць рукі ўверх, выканаць нахіл тулава направа.
2 – вярнуцца ў з.с.;
3 – падняць рукі ўверх, выканаць нахіл тулава налева;
4 – вярнуцца ў з.с.

4–5 разоў

Сачыць за тым, каб дзеці не згіналі рукі.
Умераны тэмп.

3) ”Лісце ападае”
З.с – а.с., лісце ў руках унізе.
1 – прысесці, апусціць лісце на падлогу;
2 – стаць роўна;
3 – прысесці, узяць лісце;
4 – вярнуцца ў з.с

4–5 разоў

Сачыць, каб дзеці не нахілялі тулава ўперад.
Умераны тэмп.

4) “Пакружымся з лісцем”
З.с – а.с., лісце ў руках унізе. Павольна кружыцца на месцы

10 секунд

Сачыць, каб дзеці не штурхалі адно аднаго і не выконвалі практыкаванне хутка.

5) “Падзьмухаем на лісце”
З.с. – а.с лісце ў руках унізе.
1 – падняць сагнутыя ў локцях рукі з лісцем
2-3 – падзьмухаць на лісце
4 – вярнуцца ў з.с.

4–5 разоў

Сачыць за тым, каб дзеці выконвалі ўдых пры падыманні рук і не затрымлівалі дыханне на выдыху.
Павольны тэмп.
Па слоўным указанні дарослага дзеці збіраюць лісце ў кошык і аддаюць мядзведзю.

Гульнявое практыкаванне “Залезь у бярлог”
Поўзанне ва ўпоры на каленях у тунэлі.
Гульнявое практыкаванне
“Пераскоч праз ручай”
Скачкі ў даўжыню з месца цераз дзве паралельныя лініі (алегласць30–50 см)

Рухавая гульня “Мішка буры”


3 разы








3 разы


Добра абаперціся на далоні



Сачыць, каб дзеці мякка прызямляліся, не мянялі зыходнае становішча рук.


Дзіця надзявае маску мядзведзя, сядае на крэсла. Кіраўнік фізвыхавання вымаўляе тэкст разам з дзецьмі і выконвае дзеянні ў адпаведнасці з тэкстам
(ідуць да мядзведзя)
– Мішка буры, мішка буры,
ад чаго такі ты хмуры?
Мішка адказвае:
– Я мядком не частаваўся, ад таго і раззлаваўся.
1, 2, 3, 4, 5,
буду вас я даганяць.
Дзеці ўцякаюць, мішка даганяе. Сачыць, каб дзеці не сутыкаліся адно з адным падчас бегу.

Заключная частка (1 хвіліна)

Хадзьба ўрассыпную з аднаўленнем дыхання.

 

Дзеці выконваюць хадзьбу ўрассыпную па фізкультурнай зале.
Мішка развітваецца з дзецьмі.

 

Поделиться ссылкой:

Всю ответственность за содержание сведений в методических и информационных материалах, а также за соблюдение авторских прав несут авторы публикаций.

Добавить комментарий