Ах ты, коценька-каток. Тэматычны музычны занятак па адукацыйнай галіне “Музычнае мастацтва” з выхаванцамі першай малодшай групы (2–3 гады)

- 12:17ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, Дошкольное образование. Сценарии, Методичка

Занятак для выхаванцаў першай малодшай групы

Святлана РАЙБЕ,
музычны кіраўнік
ДУА “Дзіцячы сад № 4 г. Смаргоні,”
Гродзенская вобласць

 

 

Праграмныя задачы:

– развіваць эмацыянальную чуласць да вакальнай і інструментальнай музыкі;
– фарміраваць спосабы выканання (у працэсе спеваў, музычна-рытмічных рухаў);
– уменне падпяваць нескладаныя песенькі, выконваць асноўныя танцавальныя і вобразныя рухі пад музыку;
– выхоўваць пачуццё суперажывання і спагады музычным вобразам.

Абсталяванне: цацка “коцік”, кніжка, гарлачык, талерка з “пірагом”.

 

Ход занятку

 

Дзеці пад вясёлую музыку заходзяць у музычную залу і потым становяцца ў кола.

Музычны кіраўнік. Добры дзень, мае шаноўныя маленькія сябры.

Дзеці. Добры дзень.

Музычны кіраўнік. Паглядзіце, хто гэта да нас завітаў?

Дзеці. Коцік. 

Музычны кіраўнік. А давайце мы зараз з вамі пакажам, як ходзіць коцік на сваіх мяккіх лапках (разам з дарослымі дзеці выконваюць вобразныя рухі, перадаючы характэрныя асаблівасці гульнявога персанажа – коціка)

“Кошка” (муз. Т.Ломавай)

Музычны кіраўнік. Дзеткі, паглядзіце, коцік не так проста да нас у госці завітаў, а прынёс нам кніжачку, давайце хутчэй сядзем і паглядзім, што там цікавага ў кніжцы ёсць (адкрывае кнігу). Хто тут намаляваны?

Дзеці. Коцік.

Музычны кіраўнік. Што ён робіць?

Дзець. Калыша люльку.

Музычны кіраўнік. А ў люльцы хлопчык, яго завуць Янка. Вось, дзеткі, паслухайце песеньку, якая называецца “Ах ты, коценька-каток”.

“Ах ты, коценька-каток” (муз. А.Рэмізоўскай)

Музычны кіраўнік. Скажыце, калі ласка, а якая музыка гучала?

Дзеці. Ціхая, ласкавая.

Музычны кіраўнік. А чаму ціхая?

Дзеці. Таму што хлопчык, спіць.

Музычны кіраўнік. Так, дзеткі. А, што мы коціку дадзім за працу?

Дзеці. Малака і кавалак пірага.

Музычны кіраўнік. Сапраўды, вось у мяне ёсць гарлачык, у ім захоўваецца малако, а ў каго ёсць пірог? (Дзіця знаходзіць на талерцы пірог, які раней педагог падрыхтаваў непрыметна ад усіх.)

Музычны кіраўнік. Дзеткі, а як вы думаеце, як коцік выкажа нам падзяку за пірог і малако?

Дзеці. Мяў-мяў!

Музычны кіраўнік. А зараз давайце, сядзем утульна і заспяваем, як коцік пеў, калі калыхаў Янку (Дзеці выконваюць разам з музычным кіраўніком).

Музычны кіраўнік. Ой, паглядзіце, а куды гэта наш коцік пабег, давайце за ім хуценька (Музычны кіраўнік бярэ цацку “коціка” і выбягае на сярэдзіну музычнага зала, дзеці бягуць усе за дарослым пад музыку)

“Кошка” (муз. Т.Ломавай)

Музычны кіраўнік. Што ён хоча нам сказаць?(Педагог падносіць коціка да свайго вуха.) Я зразумела, ён хоча, каб дзеткі станцавалі. Добра, коцік, пасядзі і на ўсіх дзетак паглядзі.

Танец “Будзе танец весялей” (муз.Я.Жабко)

Музычны кіраўнік. Спадабаўся коціку ваш танец, а цяпер ён хоча з вамі пагуляць у гульню, якая называецца “Кот і мышы”. Дзеткі, мы зараз з вамі ператворымся ў мышак. Пакружыся, пакружыся і ў мышак ператварыся. Вось, усе мышкі. Слухайце, што пытаецца коцік.

Музычны кіраўнік (трымае ў руках “коціка”). Ёсць мышы ў стозе?

Дзеці. Ёсць!

Музычны кіраўнік. Баіцеся ката?

Дзеці. Не!

Музычны кіраўнік. А я, кот-катафей, палаўлю ўсіх мышэй.

(Усе пад музыку бегаюць па зале, а “кот” даганяе.)

Музычны кіраўнік. Ну што, коцік нікога не злавіў?

Дзеці. Не!

Музычны кіраўнік. Якія спрытныя мышкі! Ну, а зараз… Пакружыся, пакружыся і ў дзетак ператварыся. Коцік змарыўся і пайшоў адпачываць.

Музычны кіраўнік. І нам, дзеткі, пара развітвацца, і я хачу вам заспяваць: “Да пабачэння”.

Усе дзеці спяваюць “Да пабачэння” і выходзяць з музычнай залы.

 

Поделиться ссылкой:

Всю ответственность за содержание сведений в методических и информационных материалах, а также за соблюдение авторских прав несут авторы публикаций.

Добавить комментарий