Гук [й]. Гукавы аналіз слова “зайка”.Тэхналагічная карта занятку па навучанні грамаце для дзяцей 5–6 гадоў

- 12:19ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ, Дошкольное образование. Сценарии, Методичка

Тэхналагічная карта занятку па навучанні грамаце па праграме спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі (ад 5 да 6 гадоў), з выкарыстаннем карэкцыйных заняткаў для дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення

Алена ЮХНЕВІЧ,
настаўнік-дэфектолаг
ДУА “Трабская сярэдняя школа” Іўеўскага раёна,
Гродзенская вобласць

Тэма.
Гук [й]. Гукавы аналіз слова “зайка”

Задачы

– пазнаёміць дашкольнікаў з гукам [й];
– стымуляваць дзяцей праводзіць гукавы аналіз слова, падбіраць словы на зададзены гук;
– развіваць уменне характарызаваць гук, звязнае маўленне, лагічнае мысленне, маторыку артыкуляцыйнага апарата, графічныя ўменні;
– выхоўваць у дзяцей інтарэс да беларускай мовы.

Абсталяванне: прадметны малюнак зайца, карта-схема для гукавога аналізу слоў, індывідуальныя карты-схемы для гукавога аналізу слоў, фішкі для гукавога аналізу слоў, люстэркі (для кожнага дзіцяці), сюжэтны малюнак “Зайка смяецца”, карткі з прадметнымі малюнкамі (апельсін, аўтобус, ананас, замок, зорка, зязюля, кот, конь, карова), карткі з заданнем для развіцця графічных уменняў (для кожнага дзіцяці), ручкі (для кожнага дзіцяці).

Занятак: https://drive.google.com/file/d/1Gi03Qosi0c4UKzhg9cJOb9J_r224t4ci/view?usp=sharing

 

Поделиться ссылкой:

Всю ответственность за содержание сведений в методических и информационных материалах, а также за соблюдение авторских прав несут авторы публикаций.

Добавить комментарий