Адна з мэт урока — стварыць умовы для замацавання вучнямі навыкаў выконваць дзеянні з дзесятковымі і звычайнымі дробамі, для развіцця вылічальных навыкаў вучняў; паглыбіць веды навучэнцаў па тэме праз выкананне больш складаных і разнастайных заданняў
Тамара ЗЕЛЕНЬ,
настаўнік матэматыкі
ДУА “НПК Бобравіцкі дзіцячы сад – сярэдняя школа”
Іўеўскага раёна,
Гродзенская вобласць
Мэты ўрока:
– стварыць умовы для замацавання навыкаў выконваць дзеянні з дзесятковымі і звычайнымі дробамі, для развіцця вылічальных навыкаў вучняў; паглыбіць веды вучняў па тэме праз выкананне больш складаных і разнастайных заданняў;
– стварыць умовы для развіцця ў вучняў навыкаў самаацэнкі, творчай актыўнасці;
– садзейнічаць выхаванню ў вучняў увагі, самастойнасці, імкнення да безупыннага ўдасканалення сваіх ведаў, культуры зносін і ўпэўненасці ў сабе.
Месца ўрока ў тэме: трэці ўрок.
Абсталяванне: камп’ютар, прэзентацыя, падручнік, заданні на картках.
Тып урока: урок замацавання і развіцця ведаў, уменняў і навыкаў.
Эпіграф:
Вось і настаў той час зірнуць на шлях,
Што пройдзены быў намі,
І кінуць погляд на вяршыню,
Якую мы імкнёмся пакарыць.
Дж. Бэдлі
Ход урока
Пераўтварэнне лікавых выразаў са звычайнымі і дзесятковымі дробамі PDF