Вучымся купляць. Einkaufen lernen. (Mengen). Урок нямецкай мовы ў 6-м класе

- 15:22ИНОСТРАННЫЙ ЯЗЫК, Иностранный язык. Сценарии, Методичка

 

Вераніка КРЭЧЫК,
настаўнік нямецкай мовы
ДУА Вялікашылавіцкая базавая школа Слонімскага раёна,
Гродзенская вобласць


 

 

Мэты:

– адукацыйная: фарміраванне маўленчых лексічных навыкаў па тэме; фарміраванне ўмення ўжываць новыя лексічныя адзінкі ў розных відах практыкаванняў).
– развіваючая: развіццё моўнай здагадкі, здольнасці суадносіць форму і значэнне лексічных адзінак, інтэлектуальных і пазнаваўчых здольнасцей вучняў;
– выхаваўчая: фарміраванне навыкаў самастойнай работы; фарміраванне беражлівых адносін пры выбары прадуктаў харчавання і іх колькасці.

Задача: пашырыць лінгвістычны кругагляд вучняў.

Камунікатыўная задача: плануецца, што ў канцы вучэбнага занятку вучні змогуць называць колькасць прадуктаў і навучацца іх правільна купляць у магазіне.

Абсталяванне: вучэбны дапаможнік “Нямецкая мова. 6 клас” (А.П.Будзько), рабочы сшытак (“Аверсэв”), раздатачны матэрыял.

 

Ход урока

І Арганізацыйна-матывацыйны этап

Lehrer: Guten Tag, liebe Schüler!

Ist eure Laune heute schlimm oder fein?- Fein! Habt ihr gut ausgeschlafen?

Wie meint ihr, worüber werden wir heute sprechen? Macht bitte eure Bücher auf der Seite 123 auf. Dort befindet sich ein Gedicht. Wir werden es der Reihe nach für eine Zeile lesen und dann das Thema unserer Stunde bestimmen. (Die Schüler lesen das Gedicht vor und machen Vermutungen). (Вучні чытаюць верш з падручніка і выказваюць меркаванні паводле тэмы ўрока).

Ja, richtig. Unser Thema heißt wieder „Gesund essen – gesund leben“, aber heute werden wir auch richtig einkaufen.

Unsere Ziele: Wir wiederholen heute Wörter zum Thema “Essen“ und lernen neue Wörter kennen. Wir fragen nach den Mengenangaben.

 

ІІ Актуалізацыя ведаў

Wir wiederholen unsere Wörter zum Thema „Essen“ und machen das auf folgende Weise. Drei Schüler stehen in einer Linie, die andere Schüler fragen sie nach den Wörtern, wenn das Wort richtig ist, macht der Schüler einen Schritt, wenn er falsch gesagt hat, bleibt er stehen.

Трое вучняў становяцца ў канцы класа ў адну лінію, а вучні, якія засталіся сядзець, пытаюць іх аб прадуктах харчавання, як яны гучаць па-нямецку; калі дзеці памылкова называюць слова або артыкль, то яны застаюцца на месцы, а калі правільна – то робяць крок уперад. Перамагае той вучань, які беспамылкова дакрочыць да дошкі.

Auf solche Weise haben wir die Lebensmittel wiederholt. Und zu Hause macht ihr mit Mengen bekannt. Jetzt prüfen wir, wie gut ihr diese Wörter kennt.

Вучні павінны былі дома вывучыць словы, якія азначаюць колькасць. Яны атрымоўваюць заданне адгадаць словы з дапамогай гульні “Дэшыфроўшчык”: замяніць лічбы на літары, каб атрымаліся словы.

Enträtselt die Wörter!

1) 6,12, 1, 18, 3, 8, 5 (die Flasche)
2) 2, 5, 3, 8, 5, 17 (der Becher)
3) 7, 12, 1, 18 (das Glas)
4) 2, 5, 20, 19, 5, 12 (der Beutel)
5) 4, 15, 18, 5. (die Dose).
6) 18, 3, 8, 5, 9, 2, 5( die Scheibe)
7) 16, 1, 3, 11, 20, 14, 7 (die Packung)
8) 16, 17, 9, 18, 5 (die Prise)

 

A     B    C    D   E    F    G    H    I     J     K     L     M     N     O      P       R

    1     2     3     4    5   6   7   8    9    10    11   12    13     14    15     16     17

 

Führt bitte Beispiele, was kann man in diesen Mengen sein. (З адгаданымі словамі трэба прывесці прыклады прадуктаў харчавання).

 

IІІ Augengymnastik

 

ІV Арганізацыйна-дзейнасны этап

Wir setzen unsere Arbeit weiter fort. (Вучні выконваюць практыкаванні з падручніка і з друкаванага сшытка на замацаванне новых слоў).

Erfüllung der Übungen. Macht bitte eure Lehrbücher auf der Seite 129, Üb. 1b. Was passt zusammen? Nennt bitte der Reihe nach!

Jetzt bitte nehmt eure Arbeitshefte und macht sie auf der Seite 64 auf und erfüllt Übung 1, 2,3.

Als Hausaufgabe sollt ihr einen Einkaufswagen mit den Lebensmitteln malen. Jetzt werden wir eure Einkaufswagen vergleichen. Machen wir das nach dem Beispiel: Im Einkaufswagen A ist eine Dose Cola, im Einkaufswagen B sind drei Dosen Cola. (Дома вучні малявалі каляскі з прадуктамі, на ўроку яны параўноўвалі змест калясак па прыкладзе).

 

V Ацэначнарэфлексіўны этап

Lehrer: Vielen Dank für die heutige Stunde, liebe Schüler. Ihr habt gut gearbeitet.  Gefällt euch unsere Stunde? Warum ja/nicht?

 Sagt bitte, wie war unsere Stunde? Habt ihr etwas nicht verstanden? War etwas für euch schwer?

Danke für eure Meinungen! Schreibt bitte die Hausaufgabe: S.130, Üb.2 a, b.

Настаўнік тлумачыць дамашняе заданне і выстаўляе адзнакі за ўрок, аргументуючы іх.

 

Поделиться ссылкой:

Всю ответственность за содержание сведений в методических и информационных материалах, а также за соблюдение авторских прав несут авторы публикаций.

Добавить комментарий